Het belang van het up-to-date houden van je contactgegevens
Het startpunt van een goede samenwerking is het afstemmen van de juiste contactgegevens. Zonder deze gegevens is communicatie niet mogelijk. Het is dan ook belangrijk om deze gegevens altijd bij te werken indien nodig. Zonder de correcte gegevens ontstaat miscommunicatie en frustratie. Daar heeft natuurlijk niemand zin in.
Oxilion communiceert, echt!
Vanuit onszelf communiceren wij regelmatig over wijzigingen binnen ons bedrijf en/of de dienstverlening die je als klant bij ons afneemt. Wij doen dit altijd naar een bij ons bekend e-mailadres die bij ‘de hoofdgebruiker’ hoort. De naam zegt het al, dit is de belangrijkste contactpersoon met de hoogste rechten binnen je klantomgeving. Het is de verantwoordelijkheid van jouzelf als klant dat deze gegevens kloppen. Dit doe je eenvoudig via Mijn Oxilion.
Meer dan enkel een hoofdgebruiker
Het is denkbaar dat er voor een klantnummer meerdere contactpersonen zijn. Deze zijn allemaal toe te voegen met een eigen account en ook een eigen login op Mijn Oxilion. Hieraan zijn rechten te koppelen, technisch of administratief, zodat zij vanuit hun eigen account aan de slag kunnen. Meer hierover vind je op onze kennisbank.
Verantwoordelijkheid van de klant
We horen het regelmatig: ‘Deze persoon werkt hier al jaren niet meer.’ of ‘Het bedrijf is al jaren geleden uitgeschreven bij de KvK.’. Dan is het toch echt tijd om je contactgegevens beter te gaan beheren. Je mist hierdoor niet alleen belangrijke meldingen over de producten die je bij ons afneemt. Wij kunnen opdrachten van jou ook niet correct valideren om de meest optimale support te leveren. Met de juiste gegevens is deze discussie en frustratie eenvoudig te voorkomen. Een ander negatief effect van verouderde gegevens is dat iemand van buiten je bedrijf (ex-medewerker bijvoorbeeld) mogelijk nog steeds bij jouw data kan!
Hetzelfde geldt voor factuurgegevens
Een factuur die niet aankomt en daardoor te laat of niet betaald wordt, kan leiden tot het opschorten of zelfs beëindigen van de dienst. Een factuur met onjuiste gegevens die om die reden niet verwerkt kan worden. Beide veelvoorkomende situaties waardoor je als klant onnodig wordt geconfronteerd met extra werk en eventueel kosten. En natuurlijk alle frustratie eromheen. Eenvoudig te voorkomen door je gegevens regelmatig te controleren en bij te werken waar nodig.
Mijn Oxilion
Via Mijn Oxilion bieden wij je de mogelijkheid om je gegevens eenvoudig aan te passen. Kom je daar niet uit? Kijk dan op onze kennisbank of neem contact met ons op!